keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

11

Esa haastoi meidät. Ja koska Beakin haastoi meidät, kai se on pakko...
Haaste kuuluu:

– Kerro 11 asiaa itsestäsi
– Vastaa haastajan 11 kysymykseen
– Keksi uudet 11 kysymystä
– Haasta 11 bloggaajaa
– Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

Koska harvemmin teen niinkuin käsketään, jätän nuo kaksi viimeistä kohtaa väliin.

Minä

1. Olen 157 senttiä pätkä.
2. Menin Tampereen Vihurin melontakurssille 22 kesää sitten. Olen ollut melonnanopettajani kanssa naimisissa tänä keväänä 19 vuotta.
3. Olen syntynyt Helsingissä, minne maalaiset vanhempani muuttivat Pohjanmaalta ja Keski-Suomesta.
4. Voisin syödä vähemmän karkkia.
5. Asun omakotitalossa Tampereen kaupungin laidalla.
6. Juoksen unissani.
7. Kädentaidot eivät ole minun juttuni. Ajattelu sujuu paremmin.
8. Elämä yrittää kovasti opettaa minua kärsivälliseksi, huonolla menestyksellä.
9. Käyn talvisin avannossa.
10. Olen vasenkätinen.
11. Olen hirveän iltauninen.

Esan kysymykset:

1. Missä olit tunti sitten?
Kotisohvalla.
 
2. Milloin viimeksi onnistuit?
Yleensä onnistun, kun päätän johonkin ryhtyä, ennemmin tai myöhemmin. Isompi onnistumisen tunne tuli viime viikolla, kun esittelin valtuustosalissa toimialani viestintää kaupungin luottamushenkilöille.

3. Milloin viimeksi koirasi onnistui (tai onnistuivat)?
Viime viikonloppuna Noormarkun agilitykisoissa.

4. Saat 50 euroa. Mitä nyt?
Ei mitään. Pistän lompakkooni, kyllä se sieltä häviää.

5. Mikä tässä maailmassa on kaikkein parasta?
Oma perhe ja koti.

6. Tahdotko?
Ehdottomasti kyllä.

7. Mikä on hauskinta, mitä 30 sekunnissa voi tehdä?
Pulahtaa avantoon. Hauskinta tässä on se, että se tuntuu etukäteen aina yhtä järjettömältä idealta.
 
8. Miksi koirasi on (tai ovat) sen niminen (tai nimisiä) kuin on (tai ovat)?
Andy on Andy, koska sen kennelnimessä on Hanoi Rocks. Remu on Remu, koska Andy on Andy.

9. Miksi koirasi on (tai ovat) sen rotuinen (tai rotuisia) kuin on (tai ovat)?
Lapset päättivät rodun, cavalier oli kuulemma meille sopiva.

10. Nuuhki ilmaa. Miltä haisee?
Koiralta.

11. Kumpi voitti: kissa vai koikkeri?
Epäilen kissaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti